Kurum içi Asistan
Çalışanlar arası iletişim ve organizasyon için her sektöre yönelik kurum içi asistan.
Bilgiye Hızlı Erişim
Çalışanlarınız ve bilgiye hızlı erişir ve iş süreçlerine optimize olur.
Kişiselleştirilmiş Öneriler
Çalışanların günlük iş akışlarını izleyerek en çok ihtiyaç duydukları bilgileri belirler ve bu bilgileri önceliklendirerek hareket eder.
Bilgi Kategorizasyonu
Bilgi kaynaklarını analiz ederek, ilgili kategorilere otomatik olarak ayırır ve düzenler. Bu, bilgiye erişimi daha organize ve kolay hale getirir.
Gerçek Zamanlı
Kurum içi bilgi ve eylemleri sürekli güncel tutar. Çalışanlarınız en güncel bilgilere erişir.
Gelişmiş Arama
Çalışanlarınız istediği bilgiye daha kolay ulaşabilsin diye gelişmiş arama ve filtreleme seçenekleri sunar.
English