Gizlilik Politikası

Yürürlük Tarihi: 01.06.2025
Son Güncelleme: 01.07.2025
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Yürürlük Tarihi: 01.06.2025
Son Güncelleme: 01.07.2025
AI STUDIO'ya Hoşgeldiniz!
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
AI STUDIO'ya Hoşgeldiniz!

Giriş

Bu Gizlilik Politikası, AISTUDIO Yazılım ve Danışmanlık Ltd. Şti. (“AISTUDIO”, “biz”, “şirket”) tarafından geliştirilen LumCall ürünleri kapsamında, kullanıcıların kişisel verilerinin işlenmesine ilişkin esasları açıklamaktadır. LumCall, çağrı merkezi çözümleri kapsamında yapay zekâ destekli konuşma analizleri, metinden sese/sesten metne dönüşüm, niyet tespiti ve benzeri işlevleri sunar.
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Bu Gizlilik Politikası, AISTUDIO Yazılım ve Danışmanlık Ltd. Şti. (“AISTUDIO”, “biz”, “şirket”) tarafından geliştirilen LumCall ürünleri kapsamında, kullanıcıların kişisel verilerinin işlenmesine ilişkin esasları açıklamaktadır. LumCall, çağrı merkezi çözümleri kapsamında yapay zekâ destekli konuşma analizleri, metinden sese/sesten metne dönüşüm, niyet tespiti ve benzeri işlevleri sunar.

1. Toplanan Veriler

LumCall ürünleri kapsamında, hizmetin sunulması ve iyileştirilmesi amacıyla aşağıdaki türde veriler toplanabilir:
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
LumCall ürünleri kapsamında, hizmetin sunulması ve iyileştirilmesi amacıyla aşağıdaki türde veriler toplanabilir:
Kimlik Bilgileri: Ad, soyad, pozisyon, şirket adı (entegrasyon ve destek süreçlerinde)
İletişim Bilgileri: E-posta adresi, telefon numarası
Çağrı Verileri: Ses kayıtları, metin transkriptleri, çağrı süresi, tarih/saat bilgisi
Cihaz Bilgileri: IP adresi, tarayıcı türü, işletim sistemi
Kullanım Verileri: Hizmetlerin kullanım sıklığı, tıklama geçmişi, işlem adımları
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Kimlik Bilgileri: Ad, soyad, pozisyon, şirket adı (entegrasyon ve destek süreçlerinde)
İletişim Bilgileri: E-posta adresi, telefon numarası
Çağrı Verileri: Ses kayıtları, metin transkriptleri, çağrı süresi, tarih/saat bilgisi
Cihaz Bilgileri: IP adresi, tarayıcı türü, işletim sistemi
Kullanım Verileri: Hizmetlerin kullanım sıklığı, tıklama geçmişi, işlem adımları

2. Veri İşleme Amaçları

Veriler aşağıdaki durumlar dışında üçüncü taraflarla paylaşılmaz:
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Veriler aşağıdaki durumlar dışında üçüncü taraflarla paylaşılmaz:
• Yasal yükümlülükler kapsamında yetkili kamu kurum ve kuruluşları
  • Hizmet sağlayıcı iş ortakları (barındırma, yedekleme, yapay zekâ altyapısı vb.)
  • Kullanıcı onayı alınmış özel entegrasyon çözümleri
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
• Yasal yükümlülükler kapsamında yetkili kamu kurum ve kuruluşları
  • Hizmet sağlayıcı iş ortakları (barındırma, yedekleme, yapay zekâ altyapısı vb.)
  • Kullanıcı onayı alınmış özel entegrasyon çözümleri

3. Veri Paylaşımı

Toplanan kişisel veriler şu amaçlarla işlenmektedir:
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Toplanan kişisel veriler şu amaçlarla işlenmektedir:
• Hizmetin sağlanması, analiz edilmesi ve iyileştirilmesi
• Kullanıcı kimlik doğrulama ve erişim kontrolü
• Çağrı analizleri, performans ölçümleri ve kalite değerlendirmeleri
• Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi
• Destek hizmetlerinin yürütülmesi
• Kötüye kullanımın önlenmesi ve güvenlik sağlanması
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
• Hizmetin sağlanması, analiz edilmesi ve iyileştirilmesi
• Kullanıcı kimlik doğrulama ve erişim kontrolü
• Çağrı analizleri, performans ölçümleri ve kalite değerlendirmeleri
• Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi
• Destek hizmetlerinin yürütülmesi
• Kötüye kullanımın önlenmesi ve güvenlik sağlanması
Tüm veri paylaşımı, veri işleme sözleşmeleriyle güvence altına alınır.
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Tüm veri paylaşımı, veri işleme sözleşmeleriyle güvence altına alınır.

4. Veri Saklama Süresi

Veriler, işleme amacına uygun şekilde ve ilgili yasal mevzuatta öngörülen süreler boyunca saklanır. Çağrı verileri ve kullanıcı kayıtları, hizmet sözleşmesine uygun süre sonunda anonimleştirilir veya silinir.
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Veriler, işleme amacına uygun şekilde ve ilgili yasal mevzuatta öngörülen süreler boyunca saklanır. Çağrı verileri ve kullanıcı kayıtları, hizmet sözleşmesine uygun süre sonunda anonimleştirilir veya silinir.

5. Kişisel Verilerin Güvenliği

LumCall, verilerin güvenliğini sağlamak amacıyla aşağıdaki önlemleri alır:
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
LumCall, verilerin güvenliğini sağlamak amacıyla aşağıdaki önlemleri alır:
• TLS/SSL veri şifreleme
  • Yetkisiz erişime karşı rol bazlı erişim kontrolleri
  • Düzenli güvenlik denetimleri
  • KVKK ve GDPR’ye uyumlu veri işleme altyapısı
  • Veri sızıntılarını önleyici sistem denetimleri
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
• TLS/SSL veri şifreleme
  • Yetkisiz erişime karşı rol bazlı erişim kontrolleri
  • Düzenli güvenlik denetimleri
  • KVKK ve GDPR’ye uyumlu veri işleme altyapısı
  • Veri sızıntılarını önleyici sistem denetimleri

6. Kullanıcı Hakları

Kullanıcılar, ilgili yasal düzenlemeler kapsamında aşağıdaki haklara sahiptir:
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Kullanıcılar, ilgili yasal düzenlemeler kapsamında aşağıdaki haklara sahiptir:
• Kişisel verilerinin işlenip işlenmediğini öğrenme
  • İşlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme
  • Amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme
  • Yurt içi veya yurt dışı aktarım yapılıp yapılmadığını öğrenme
  • Verilerin düzeltilmesini, silinmesini veya anonimleştirilmesini isteme
  • Otomatik sistemlerle yapılan analizlere itiraz etme
  • Zarara uğraması hâlinde tazminat talep etme
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
• Kişisel verilerinin işlenip işlenmediğini öğrenme
  • İşlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme
  • Amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme
  • Yurt içi veya yurt dışı aktarım yapılıp yapılmadığını öğrenme
  • Verilerin düzeltilmesini, silinmesini veya anonimleştirilmesini isteme
  • Otomatik sistemlerle yapılan analizlere itiraz etme
  • Zarara uğraması hâlinde tazminat talep etme
Bu haklara ilişkin talepler, aşağıdaki iletişim kanalları üzerinden bize iletilebilir.
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Bu haklara ilişkin talepler, aşağıdaki iletişim kanalları üzerinden bize iletilebilir.

7. Çerez (Cookie) Politikası

LumCall web arayüzleri ve uygulamaları, kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezlerden yararlanabilir. Kullanıcılar, tarayıcı ayarlarından çerez tercihlerini değiştirme hakkına sahiptir.
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
LumCall web arayüzleri ve uygulamaları, kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezlerden yararlanabilir. Kullanıcılar, tarayıcı ayarlarından çerez tercihlerini değiştirme hakkına sahiptir.

8. Politika Güncellemeleri

Bu Gizlilik Politikası, hizmet kapsamı ve yasal yükümlülükler değiştikçe güncellenebilir. Güncellenmiş metinler https://aistudio.com.tr/privacy adresinden yayımlanır.
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Bu Gizlilik Politikası, hizmet kapsamı ve yasal yükümlülükler değiştikçe güncellenebilir. Güncellenmiş metinler https://aistudio.com.tr/privacy adresinden yayımlanır.

9. İletişim

Veri işleme süreçleriyle ilgili tüm talepleriniz için bizimle aşağıdaki kanallardan iletişime geçebilirsiniz:
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Veri işleme süreçleriyle ilgili tüm talepleriniz için bizimle aşağıdaki kanallardan iletişime geçebilirsiniz:
Veri Sorumlusu: AISTUDIO Yazılım ve Danışmanlık Ltd. Şti.
Adres: Beştepe Mah. 31.Sok No: 2/B Yenimahalle / Ankara
E-posta: info@aistudio.com.tr
Telefon: +90 850 840 0518
Strage, sağlık, perakende, ve bankacılık sektörleri için özel olarak uyarlanabilir. Her sektör, AI destekli kampanyalar ve raporlama araçlarıyla özelleştirilmiş içeriklere erişir.
Veri Sorumlusu: AISTUDIO Yazılım ve Danışmanlık Ltd. Şti.
Adres: Beştepe Mah. 31.Sok No: 2/B Yenimahalle / Ankara
E-posta: info@aistudio.com.tr
Telefon: +90 850 840 0518

Sağlık

Strage, sağlık hizmetleri sağlayıcılarının verilerini analiz ederek, hasta yönetimini optimize etmek için kullanılabilir.

Perakende

Müşteri segmentasyonu ve satın alma davranışlarını analiz ederek, kişiye özel teklifler ve kampanyalar sunabilir.

Bankacılık

Müşteri finansal profillerini analiz ederek, kişisel finans yönetimi ve uygun kredi teklifleri gibi hizmetler sunabilir.

Ana Ofis

Beştepe Mah. 31.Sok No: 2/B Yenimahalle / Ankara
Kolektif House

Teknokent

Gazi Üniversitesi Gölbaşı Yerleşkesi Bahçelievler Mah. 323/1 Cadde, C Blok, No:10/50-C/168, Gazi Teknokent Binası 06830 Gölbaşı / Ankara

Tüm hakları saklıdır.

© AISTUDIO 2024

info@aistudio.com.tr

Ana Ofis

Beştepe Mah. 31.Sok No: 2/B Yenimahalle / Ankara Kolektif House

Teknokent

Gazi Üniversitesi Gölbaşı Yerleşkesi Bahçelievler Mah. 323/1 Cadde, C Blok, No:10/50-C/168, Gazi Teknokent Binası 06830 Gölbaşı / Ankara

Tüm hakları saklıdır.

© AISTUDIO 2024

Ana Ofis

Beştepe Mah. 31.Sok No: 2/B Yenimahalle / Ankara Kolektif House

Teknokent

Gazi Üniversitesi Gölbaşı Yerleşkesi Bahçelievler Mah. 323/1 Cadde, C Blok, No:10/50-C/168, Gazi Teknokent Binası 06830 Gölbaşı / Ankara

Tüm hakları saklıdır.

© AISTUDIO 2024